Hodnocení zaměstnanců

Lektor:

Ing. Bc. Vlasta Váchová

Má dlouholetou lektorskou praxi, ve které se zaměřuje na oblast týkající se managementu lidských zdrojů. V oblasti managementu lidských zdrojů se specializuje na organizaci práce personálních útvarů, na proces získávání, přijímání a výběru zaměstnanců, na jejich hodnocení, motivaci, kompetence a kompetenční modely. Další oblastí, které se dlouhodobě věnuje, je oblast vzdělávání zaměstnanců, adaptační proces a mentoring.

V rámci státní správy byla ředitelkou personálního odboru a dále vedoucí oddělení vzdělávání a personálního rozvoje v Ministerstvu práce a sociálních věcí.  Byla členkou odborných pracovních skupin zaměřených na personální řízení a členkou projektové skupiny pro reformu ústřední státní správy. V soukromém sektoru působila na pozicích vedoucí personálních útvarů. Problematiku územní samosprávy podrobně poznala na Úřadu Městské části Praha 5, kde pracovala ve funkci uvolněné předsedkyně sociálního a finančního výboru

Popis:

Forma

Interaktivní výklad s řízenou diskuzí a řešením konkrétních dotazů z každodenní praxe účastníků.

 

Komu je seminář určen

  • zaměstnancům personálních útvarů,
  • manažerům,
  • všem, kteří se zajímají o personální práci, mají zájem se zorientovat v oblasti řízení lidských zdrojů a seznámit se se základními personálním procesy, jejich provázaností a významem pro oblast řízení lidských zdrojů v organizaci.

 

Anotace

Hodnocení zaměstnanců a řízení jejich pracovního výkonu je nedílnou součástí managementu lidských zdrojů. V organizaci za jeho realizaci zodpovídají v manažeři ve spolupráci s personalisty, kteří jsou zodpovědní za vytvoření podmínek pro jeho úspěšný průběh.

Účastníci se seznámí s různými metodami používanými pro hodnocení pracovního výkonu, s průběhem hodnocení včetně přípravy hodnoceného a hodnotitele na hodnotící pohovor. Další informace budou zaměřeny na průběh hodnotícího pohovoru včetně práce se získanými výstupy.

Účastníci semináře si budou moci na praktických příkladech vyzkoušet modelové situace vedení hodnotícího pohovoru a získají i informace o možnostech realizace systému 360°zpětné vazby.

 

Cíl semináře

Cílem semináře je seznámit jeho účastníky s procesem hodnocení zaměstnanců, s jeho významem a možnostmi, ale i informacemi o tom, jak lze výstupy z hodnocení zaměstnanců efektivně využít ke zvyšování jejich výkonu a motivace, k rozvoji odborných znalostí a dovedností, ale i osobního růstu.

Obsah semináře

1)     Úvod

2)     Hodnocení zaměstnanců, jeho role a vazba na další HR procesy

3)     Nastavení systému hodnocení zaměstnanců v organizaci

-    metody používané při hodnocení zaměstnanců

-    příprava hodnoceného zaměstnance na hodnotící pohovor

-    příprava hodnotitele na hodnotící pohovor

4)     Průběh a realizace hodnotícího pohovoru

5)     Obsah a zaměření hodnotícího pohovoru

-    hodnocení plnění stanovených cílů

-    hodnocení úrovně požadovaných kompetencí

-    další rozvoj zaměstnance

6)     Podmínky efektivní zpětné vazby

-    vyjádření kritiky

-    vyjádření pochvaly

7)     Stanovení cílů pro další hodnotící období

8)     Implementace získaných výstupů

9)     Diskuze

10)     Závěr

 

Harmonogram:

9:00 – 15:00 hod.

Místo konání:

Kategorie:

Měkké dovednosti, Informatika

Pořadatel:

Aliaves s.r.o., Vyšehradská 320, 12800 Praha 2, IČ: 04636902, DIČ: CZ04636902

 Termín:

03.03.2025
ON-LINE

Začátek: 03.03.2025 09:00 (po)

Délka výuky: 6 hodin

Místo konání: ON-LINE

Cena za osobu: 2 990 Kč bez DPH

Var. symbol: bude upřesněno

Uzávěrka: 24.02.2025

  Přihlásit na kurz

 Další termíny:

09.12.2024
ON-LINE
09.12.2024
Praha
03.03.2025
Praha
23.06.2025
ON-LINE
23.06.2025
Praha
Bližší informace a přihlášky:    +420 222 511 152     prihlaska@aliaves.cz