Jak připravit úspěšnou mediální komunikaci a PR – postupy, praktické příklady a cvičení

ON-LINE SEMINÁŘ UZAVŘENO

Lektor:

MgA. Martin Ayrer

Pracoval v politickém marketingu na pozicích tiskového mluvčího politické strany, tiskového mluvčího ministerstva a tiskového mluvčího vlády. Působil jako redaktor ČTK a TV Nova. Reklamní kampaně plánoval v pozici mediálního plannera v mediální agentuře PHD. Nyní pracuje na Univerzitě Karlově v oblasti strategické komunikace.

Popis:

Být správně vidět a slyšet je základem úspěchu Vaší společnosti. Ty nejlepší výsledky zajistí jen ta nejlepší forma komunikace, ať už jde o novináře, partnery či zákazníky.

 

V semináři se seznámíte s aktuálními trendy a postupy z oblasti komunikačních dovedností, nástrojů PR a mediální komunikace, které jsou efektivní i v době krizových situací.

 

Za pomoci praktických příkladů a cvičení se naučíte, jak lépe a účinněji prosazovat Vaše sdělení do médií, jak úspěšněji komunikovat s novináři, jak připravit tu nejlepší tiskovou zprávu a jak správně zorganizovat tiskovou konferenci, brífink či komunikační událost tak, aby byla vidět a slyšet.

Harmonogam:

9:00–15:00

Konkrétní časový harmonogram Vám bude sdělen na místě.

Místo konání:

Kategorie:

Měkké dovednosti, Informatika

Pořadatel:

Aliaves s.r.o., Vyšehradská 320, 12800 Praha 2, IČ: 04636902, DIČ: CZ04636902

 Termín:

30.09.2020
ON-LINE

Začátek: 30.09.2020 09:00 (středa)

Délka výuky: 6 hodin

Místo konání: ON-LINE

Cena za osobu: 2 620 Kč bez DPH

Var. symbol: 2030200054

Uzávěrka: 29.09.2020

 Další termíny:

25.11.2020
Praha
25.11.2020
ON-LINE
Bližší informace a přihlášky:    +420 222 511 152     prihlaska@aliaves.cz
©2019 Aliaves & Co., a.s. Specialista na kurzy, školení a zakázkové vzdělávání. Všechna práva vyhrazena | Obchodní podmínky