| 
               Problematika adaptace nově přijatých zaměstnanců v podmínkách organizace 
-            specifika sociální a profesní adaptace. 
               Adaptační programy 
-            jejich význam, sestavení a uvedení do personální praxe, vyhodnocení.                    Proces onboardingu 
-            trendy a přístupy v současném onboardingu – možnosti offline i online onboardingu 
-            fázování a rytmus onboardingu: od pre-onboardingu po skončení zkušební doby 
-            v čem, jak a kdy nováčka zaškolovat, kdy zadávat a jak vyhodnocovat první pracovní cíle 
-            jak vytvořit plán onboardingu pro konkrétní pozici nebo pracovní roli                    Zapojení zaměstnanců 
-            jak zaškolit stávající zaměstnance ve funkčním onboardingu 
-            buddy systém – stanovení „parťáků“ nového zaměstnance 
-            zapojení pracovního týmu – vrůstání zaměstnance do týmů 
-            zapojení majitelů, ředitelů a výkonného managementu do onboardingu 
               Nastavení komunikace s novým zaměstnancem 
-            podpora neformální komunikace – zapojování do běžného života 
-            podpora formální komunikace – typy rozhovorů s novými zaměstnanci o jejich očekáváních a cílech, poskytování obousměrné zpětné vazby    
               První dny nového zaměstnance 
-            aktivity před příchodem zaměstnance 
-            uvítací balíček a zákonné povinnosti zaměstnavatele 
-            nastavení pracovních cílů a kontrolních milníků 
-            jak vést vstupní adaptační rozhovor 
-            uzavření vstupní fáze onboardingu    
 |