Získávání a výběr zaměstnanců

Lektor:

Ing. Bc. Vlasta Váchová

Má dlouholetou lektorskou praxi, ve které se zaměřuje na oblast týkající se managementu lidských zdrojů. V oblasti managementu lidských zdrojů se specializuje na organizaci práce personálních útvarů, na proces získávání, přijímání a výběru zaměstnanců, na jejich hodnocení, motivaci, kompetence a kompetenční modely. Další oblastí, které se dlouhodobě věnuje, je oblast vzdělávání zaměstnanců, adaptační proces a mentoring.

V rámci státní správy byla ředitelkou personálního odboru a dále vedoucí oddělení vzdělávání a personálního rozvoje v Ministerstvu práce a sociálních věcí.  Byla členkou odborných pracovních skupin zaměřených na personální řízení a členkou projektové skupiny pro reformu ústřední státní správy. V soukromém sektoru působila na pozicích vedoucí personálních útvarů. Problematiku územní samosprávy podrobně poznala na Úřadu Městské části Praha 5, kde pracovala ve funkci uvolněné předsedkyně sociálního a finančního výboru

Popis:

Forma

Interaktivní výklad s řízenou diskuzí a řešením konkrétních dotazů z každodenní praxe účastníků.

 

Komu je seminář určen

-       zaměstnancům personálních útvarů,

-       manažerům,

-       všem, kteří se zajímají o personální práci, mají zájem se zorientovat v oblasti řízení lidských zdrojů a seznámit se se základními personálním procesy, jejich provázaností a významem pro oblast řízení lidských zdrojů v organizaci.

 

Anotace

Získávání a výběr zaměstnanců zahrnuje personální činnosti počínající ve stanovení požadavků na obsazované pracovní místo – tj. především vymezením úkolů pracovního místa, pravomocemi a odpovědností příslušného zaměstnance, rozsahu a úrovně požadovaných kompetencí, rozhodnutím o způsobu získávání nových zaměstnanců, až po přípravu, průběh a realizaci výběrového řízení.

Proces získávání a výběr zaměstnanců je řazen mezi strategické personální činnosti nutné pro zajištění fungování jakékoliv organizace.

Cíl semináře

Účastníci semináře se seznámí s jedním se základních personálních procesů, které personální útvary zajišťují jak v komerční sféře, v neziskových organizacích i ve veřejném sektoru, a to se získáváním a výběrem zaměstnanců.

Obsah semináře

1)     Úvod

2)     Analýza obsazovaného pracovního místa

-         profil uchazeče

-         rozsah a úroveň požadovaných kompetencí

3)     Způsoby a formy oslovení cílové skupiny

4)     Příprava výběrového řízení

-         sestavení výběrové komise

-         hodnocení CV uchazečů

-         komunikace s uchazečem o zaměstnání

-         volba metody vedení výběrového pohovoru

5)     Průběh a realizace výběrového pohovoru

-         cílené otázky

-         použití metody STAR

-         chyby při vedení pohovoru

-         otázky uchazeče

6)     Vyhodnocení výběrového pohovoru

7)     Diskuze

8)     Závěr

 

Harmonogram:

9:00 – 15:00 hod.

Místo konání:

Kategorie:

Měkké dovednosti, InformatikaOstatní

Pořadatel:

Aliaves s.r.o., Vyšehradská 320, 12800 Praha 2, IČ: 04636902, DIČ: CZ04636902

 Termín:

24.02.2025
ON-LINE

Začátek: 24.02.2025 09:00 (po)

Délka výuky: 6 hodin

Místo konání: ON-LINE

Cena za osobu: 2 990 Kč bez DPH

Var. symbol: bude upřesněno

Uzávěrka: 17.02.2025

  Přihlásit na kurz

 Další termíny:

24.02.2025
Praha
16.06.2025
ON-LINE
16.06.2025
Praha
Bližší informace a přihlášky:    +420 222 511 152     prihlaska@aliaves.cz