Forma
Interaktivní výklad s řízenou diskuzí a řešením konkrétních dotazů z každodenní praxe účastníků.
Komu je seminář určen
- zaměstnancům personálních útvarů,
- manažerům,
- všem, kteří se zajímají o personální práci, mají zájem se zorientovat v oblasti řízení lidských zdrojů a seznámit se se základními personálním procesy, jejich provázaností a významem pro oblast řízení lidských zdrojů v organizaci.
Anotace
Získávání a výběr zaměstnanců zahrnuje personální činnosti počínající ve stanovení požadavků na obsazované pracovní místo – tj. především vymezením úkolů pracovního místa, pravomocemi a odpovědností příslušného zaměstnance, rozsahu a úrovně požadovaných kompetencí, rozhodnutím o způsobu získávání nových zaměstnanců, až po přípravu, průběh a realizaci výběrového řízení.
Proces získávání a výběr zaměstnanců je řazen mezi strategické personální činnosti nutné pro zajištění fungování jakékoliv organizace.
|