Cíl semináře
Na základě porozumění aktuálním trendům a konkurenčnímu prostředí na trhu práce porozumíte motivacím a požadavkům uchazečů o zaměstnání. Naučíte se je efektivně oslovovat a využívat k tomu adekvátní inzertní a marketingové postupy a nástroje pro správu a řízení náborového procesu.
Obsah semináře
Trendy na trhu práce.
Změna životních postojů, motivací a požadavků uchazečů.
Nejžádanější benefity.
Konkurence na trhu práce: jak se snaží firmy přilákat zaměstnance; kde získat informace o mzdách a benefitech ostatních zaměstnavatelů.
Zdroje uchazečů: možnosti inzerce, sociálních sítí, externí databáze životopisů, neformální zdroje.
Jak oslovovat lidi na LinkedIn, Facebook, Instagram, atd.
Jak napsat inzerát, který zaujme: osvědčené tipy a čeho se vyvarovat.
Nástroje pro správu náboru, budování vlastní databáze, měření a vyhodnocování.
Využití umělé inteligenci při náboru.