Základní pravidla pro mediální komunikaci ve státní správě

termínmístolektorcena
19.7. | 9:00Benediktinské opatství Panny Marie a sv. Jeronýma v Emauzích, Vyšehradská 320/49, Praha 2MgA. Martin Ayrer
2990 CZK
bez DPH
šipka

více informací
Číslo akreditovaného kurzu:Neakreditováno
Variabilní symbol (číslo kurzu):1930200050
Termín:od 19.7.2019 9:00 do 19.7.2019 15:00
Místo:Benediktinské opatství Panny Marie a sv. Jeronýma v Emauzích, Vyšehradská 320/49, Praha 2
Popis:

Co se dozvíte a k čemu to bude dobré?

 

  1. KOMUNIKAČNÍ CÍLE: Jaké jsou vaše cíle?
  • Definování základních komunikačních cílů společnosti/instituce je grunt 
  • Vím, co, proč, komu, kdy a jak chci komunikovat (znám svoje téma, svoji cílovou skupinu)
  • Jak si definovat komunikační cíle (marketingový a PR plán)
  • Harmonogram komunikace, denní, týdenní, měsíční, půlroční, roční, víceleté,  KDY JE REALIZOVAT

 

  1. SPRAVNÝ TÝM: Máte správný tým? Odpovídá jeho složení vaším cílům? 
  • Role a odpovědnost v tiskových a PR odděleních
  • Složení tymu: specialista na sociální sítě, monitoring, textař, PRista, event manažer, tiskový mluvci, mediální analytik, rešeršista, (uvést u nich krátce roli, kterou v tymu mají)
  • Základní nástroje, s kterými tým operuje: Základní analytické programy (Newton, Monitora, CTK, další)
  • Mediální analýzy – jaké se nabízí, jak je poskaládat, jak nastavit cíle-příklady, jak mohou fungovat, co nám mlhou říci, jak s nimi efektivně pracovat

 

  1. CÍLENÍ: Kdo je můj novinář aneb trefujte se do černého!
  • S kým komunikovat a s kým ne. Určit si šíři mediálního záběru - analýza médií (definovat si cílová média média + klíčové novináře + gatekeepery + opinion leadery)
  • Jak si vytvořit funkční databázi novinářů, jak ji utřídit, kontakty (Excel tabulka, doplňování, rozdělení, mailing listy, telefonní čísla, poznámky), jak ji spravovat
  • Větší detail - Mediální analýza jednotlivých novinářů (pozitivní, negativní, ambivalentní) - vím, kdo je můj novinář

 

  1. PŘEMÝŠLEJ JAKO NOVINÁŘ: Jak myslí novináři?
  • Základní pravidla, která rozhodují o tom, zda zpráva pronikne do médií (5 základních definic pro úspěšný zásah)

 

  1. JAK EFEKTIVNĚ KOMUNIKOVAT: Jak správně napsat – avízo, pozvánku, tiskovou zprávu, komentář + jak je dostat k novinářům
  • Příklad avíza
  • Příklad pozvánky
  • Příklad Tiskové zprávy
  • Jak pracovat se sociálními sítěmi – základní info

 

  1. PRACUJETE KOMPLEXNĚ A KONCEPČNĚ: Tvořte mediální projekty
  • Mediální projekt - jak jej připravit a jak funguje
  • Komplexní mediální, PR a veřejná komunikace (příklad mediálního projektu)

 

  1. JAK ZAJISTIT, ABY SI VAŠICH ZPRÁV NOVINÁŘ VŠIML
  • Jak dostat naše zprávy k novinářům (maily, telefon, sociální sítě, web, sms, mobilní aplikace atd.)

 

  1. ZPĚTNÁ VAZBA: Interakce + zpětná vazba/hodnotící zprava (zpětná vazba je snídaně králů) + jak se z ní poučit

  2. Case study - praktický příklad mediálního projektu
Lektoři:MgA. Martin Ayrer - Pracoval v politickém marketingu na pozicích tiskového mluvčího politické strany, tiskového mluvčího ministerstva a tiskového mluvčího vlády. Působil jako redaktor ČTK a TV Nova. Reklamní kampaně plánoval v pozici mediálního plannera v mediální agentuře PHD. Nyní pracuje na Univerzitě Karlově v oblasti strategické komunikace.
Program:

9:00-15:00

Konkrétní časový harmonogram Vám bude sdělen na místě.

Forma výuky:Prezenční
Uzávěrka:12.7.2019
Kontakt:

e-mail: prihlaska@aliaves.cz
tel: + 420 222 511 152

Cena:2990 CZK bez DPHšipka