Základní pravidla pro mediální komunikaci ve státní správě

termínmístolektorcena
14.11. | 9:00Asociace soukromého zemědělství ČR, Samcova 1177/1, Praha 1MgA. Martin Ayrer
2590 CZK
bez DPH
šipka

více informací
Číslo akreditovaného kurzu:Neakreditováno
Variabilní symbol (číslo kurzu):1830200099
Termín:od 14.11.2018 9:00 do 14.11.2018 15:00
Místo:Asociace soukromého zemědělství ČR, Samcova 1177/1, Praha 1
Popis:

Co se dnes dozvíte a k čemu to bude dobré?

 

  1. KOMUNIKAČNÍ CÍLE: Jaké jsou vaše cíle? 
  • Definování základních komunikačních cílů společnosti/instituce je grunt 
  • Vím, co, proč, komu, kdy a jak chci komunikovat (znám svoje téma, svoji cílovou skupinu)
  • Jak si definovat komunikační cíle (marketingový a PR plán)
  • Harmonogram komunikace, denní, týdenní, měsíční, půlroční, roční, víceleté,  KDY JE REALIZOVAT

 

  1. SPRAVNÝ TÝM: Máte správný tým? Odpovídá jeho složení vaším cílům?  
  • Role a odpovědnost v tiskových a PR odděleních
  • Složení tymu: specialista na sociální sítě, monitoring, textař, PRista, event manažer, tiskový mluvci, mediální analytik, rešeršista, (uvést u nich krátce roli, kterou v tymu mají)
  • Základní nástroje, s kterými tým operuje: Základní analytické programy (Newton, Monitora, CTK, další)
  • Mediální analýzy – jaké se nabízí, jak je poskaládat, jak nastavit cíle-příklady, jak mohou fungovat, co nám mlhou říci, jak s nimi efektivně pracova
  1. CÍLENÍ: Kdo je můj novinář aneb trefujte se do černého! 
  • S kým komunikovat a s kým ne. Určit si šíři mediálního záběru - analýza médií (definovat si cílová média média + klíčové novináře + gatekeepery + opinion leadery)
  • Jak si vytvořit funkční databázi novinářů, jak ji utřídit, kontakty (Excel tabulka, doplňování, rozdělení, mailing listy, telefonní čísla, poznámky), jak ji spravovat
  • Větší detail - Mediální analýza jednotlivých novinářů (pozitivní, negativní, ambivalentní) - vím, kdo je můj novinář

 

  1. PŘEMÝŠLEJ JAKO NOVINÁŘ: Jak myslí novináři? 
  • Základní pravidla, která rozhodují o tom, zda zpráva pronikne do médií (5 základních definic pro úspěšný zásah)

 

  1. JAK EFEKTIVNĚ KOMUNIKOVAT: Jak správně napsat – avízo, pozvánku, tiskovou zprávu, komentář + jak je dostat k novinářům 
  • Příklad avíza
  • Příklad pozvánky
  • Příklad Tiskové zprávy
  • Jak pracovat se sociálními sítěmi – základní info

 

  1. PRACUJETE KOMPLEXNĚ A KONCEPČNĚ: Tvořte mediální projekty 
  • Mediální projekt - jak jej připravit a jak funguje
  • Komplexní mediální, PR a veřejná komunikace (příklad mediálního projektu)

 

  1. JAK ZAJISTIT, ABY SI VAŠICH ZPRÁV NOVINÁŘ VŠIML 
  • Jak dostat naše zprávy k novinářům (maily, telefon, sociální sítě, web, sms, mobilní aplikace atd.)

 

  1. ZPĚTNÁ VAZBA: Interakce + zpětná vazba/hodnotící zprava (zpětná vazba je snídaně králů) + jak se z ní poučit


  2. Case study - praktický příklad mediálního projektu
Lektoři:MgA. Martin Ayrer - Pracoval v politickém marketingu na pozicích tiskového mluvčího politické strany, tiskového mluvčího ministerstva a tiskového mluvčího vlády. Působil jako redaktor ČTK a TV Nova. Reklamní kampaně plánoval v pozici mediálního plannera v mediální agentuře PHD. Nyní pracuje na Univerzitě Karlově v oblasti strategické komunikace.
Program:

8:30 - 9:00 prezence účastníků
9:00 – 10:30 přednáška
10:30 – 11:00 přestávka
11:00 – 12:30 přednáška
12:30 – 13:00 přestávka
13:00 – 15:00 přednáška

Forma výuky:Prezenční
Uzávěrka:7.11.2018
Kontakt:

e-mail: prihlaska@aliaves.cz
tel: + 420 222 511 152

Cena:2590 CZK bez DPHšipka