Jak předcházet pracovnímu stresu a efektu vyhoření

termínmístolektorcena
16.5. | 9:00Praha - bude upřesněno po uzávěrce přihlášek (vždy se snažíme zajistit prostory v centru Prahy nebo dobře dostupné MHD)Doc. PhDr. Ing. Jan Urban CSc.
2590 CZK
bez DPH
šipka přihláška na kurz

více informací
Číslo akreditovaného kurzu:AK/PV-57/2017 - název akreditace Dlouhodobý stres v práci a syndrom vyhoření
Akreditace: MV
Variabilní symbol (číslo kurzu):1840200117
Termín:od 16.5.2018 9:00 do 16.5.2018 14:00
Místo:Praha - bude upřesněno po uzávěrce přihlášek (vždy se snažíme zajistit prostory v centru Prahy nebo dobře dostupné MHD)
Popis:

Chodíte do práce a z práce za tmy, a máte pocit, že už Vám nezbývá vůbec žádný volný čas? Už řadu let potkáváte ty samé lidi v kancelářích? Stala se pro Vás práce stereotypem a ne potěšením?  Máte strach, co po vás šéf zase bude chtít? Nechce se vám do práce, protože vás nepřívětivá kolegyně bude „probodávat“ pohledem? To vše může zapříčinit pracovní stres, kvůli kterému se vám nebude chtít ráno vstávat z postele.

 

Pokud jsou vám tyto situace blízké nebo se v nich naopak nikdy ocitnout nechcete, nabízíme Vám příležitost si na toto téma popovídat s odborníkem na psychologii práce s doc. Janem Urbanem.

 

„Přestaňte se v práci stresovat, jinak vám hrozí, že práci obětujete své zdraví. Odborník na psychologii práce docent Jan Urban v rozhovoru pro iDNES říká, že za stres si často můžeme sami“.

 

Je jasné, že každá pracovní pozice je odlišena mírou stresu, která při ní vzniká. Někdy si ji vytváříme sami, někdy vychází z okolností, nebo z profese, která je velmi náročná.

 

 

Cíl semináře:

 

Seminář se zaměřuje na nejčastější příčiny pracovního stresu a to, jak si s nimi poradit. Jeho obsahem je 10 praktických doporučení vztahujících se jak k pracovním zvykům, tak k určitým „psychickým technikám“, které pracovnímu stresu čelí.

 

Obsah:

 

  1. Proč si za stres občas můžeme sami
  2. Stres jako výsledek vlastního uvažování a jednání
  3. Zvyky, které je třeba změnit
  4. Psychické techniky, které změně zvyklostí napomáhají
  5. 10 praktických doporučení, jak pracovnímu stresu úspěšně čelit

 

Seminář je určen nejen těm, kteří zastávají pozice, na kterých jsou vystaveni stresu více, než jiní, ale i těm, kteří tuto pozici nemají a i přesto mají pocit, že to v práci není úplně ideální a chtějí s tím něco dělat.

 

Účastníkům tohoto semináře doporučujeme i spřízněné kurzy doc. Urbana:

Sám sobě koučem: mentální techniky, které zvyšují osobní výkonnost

Asertivní jednání – Jak správně odporovat nadřízenému a nenaštvat ho

Lektoři:Doc. PhDr. Ing. Jan Urban CSc. - působil jako šéfredaktor časopisu Ekonom, poradce v několika zahraničních firmách, lektor mezinárodních kurzů ERASMUS a učitel na VŠE a UK, byl zakladatelem a viceprezidentem České společnosti pro rozvoj lidských zdrojů. V současné době je docentem managementu na VŠTE, garantem a lektorem programů MBA a veřejných kurzů pro podnikovou i veřejnou sféru. Autor řady knižních publikací z oblasti personalistiky a psychologie práce.
Program:

8:30 - 9:00 prezence účastníků
9:00 – 10:30 přednáška
10:30 – 11:00 přestávka
11:00 – 12:30 přednáška
12:30 – 13:00 přestávka
13:00 – 14:00 přednáška

Forma výuky:Prezenční
Uzávěrka:9.5.2018
Kontakt:

e-mail: prihlaska@aliaves.cz
tel: + 420 222 511 152

Cena:2590 CZK bez DPHšipka  prihláška na kurz