Kariéra

Naše společnost je moderní a dynamicky se rozvíjející vzdělávací společnost, která ve svém kolektivu uvítá nové kolegy/kolegyně.

Výběrové řízení na pozici administrativní pracovník/pracovnice ve vzdělávací společnosti

Náplň pracovní pozice

  • zodpovědnost za vedení spisové služby 
  • vedení agendy společnosti 
  • vedení pokladny 
  • přípravu pracovněprávních dokumentů dle pokynů nadřízeného 
  • vymáhání pohledávek 
  • objednávání spotřebního materiálu, kancelářských potřeb a nákup občerstvení 
  • evidování došlých faktur a zajišťování jejich proplácení 
  • vedení agendy dodavatelsko-odběratelských smluv, záručních listů, inventarizace majetku, protokolů z kontrol, …  dílčí plnění úkolů při organizaci a zajištění vzdělávacích akcí

Místo výkonu práce : Aliaves s.r.o., Vyšehradská 320/49, Praha 2

Nabídka zaměstnavatele

  • práce v české zavedené, perspektivní společnosti poskytující služby v oblasti vzdělávání, personální strategie a managementu jak pro veřejnou správu, tak i pro komerční sféru 
  • různorodost práce s možností seberealizace 
  • příležitost pro další profesní růst a vzdělávání Požadavky zaměstnavatele 
  • středoškolské vzdělání 
  • praxe v administrativě nebo účetnictví alespoň 3 roky 
  • výborná znalost práce s PC 
  • pečlivost a preciznost, samostatnost, spolehlivost, důslednost, diskrétnost, zodpovědnost, schopnost týmové spolupráce 
  • příjemné vystupování

Mzdové podmínky od 20 000 Kč měsíčně

Předpokládaný termín nástupu dle dohody

Způsob podání přihlášky: Profesní životopis zaslat e-mailem na adresu:reditel@aliaves.cz

 

 

 

Výběrové řízení na pracovní pozici „referenta / referentky organizace vzdělávání“

Náplň pracovní pozice 

  • zodpovědnost za  přijímání a vyřizování přihlášek na vzdělávací akci,
  • komunikování s přihlášenými účastníky, lektory, moderátory, hosteskami a dalšími osobami 
  • zajišťování vzdělávacích prostor 
  • plánování organizačního zajištění vzdělávacích akcí 
  • administrativní i materiální zajištění organizace na akci 
  • zpracování návrhů kalkulace ekonomiky a efektivity připravované akce a vyhodnocování plnění ekonomiky a efektivity akce 
  • aktualizování informací o vzdělávání na webu společnosti 
  • kontrolování a potvrzení správnosti účetních dokladů 
  • zajišťování nákupů občerstvení pro semináře 
  • vystavování faktur v programu, jejich rozesílání, kontrolování dodržování splatnosti a v případě vzniku pohledávek jejich vymáhání

Místo výkonu práce: Aliaves s.r.o., Vyšehradská 320/49, Praha 2

Nabídka zaměstnavatele

  • práce v české zavedené, perspektivní společnosti poskytující služby v oblasti vzdělávání, personální strategie a managementu jak pro veřejnou správu, tak i pro komerční sféru 
  • různorodost práce s možností seberealizace 
  • příležitost pro další profesní růst a vzdělávání

Požadavky zaměstnavatele

  • středoškolské vzdělání 
  • výborná znalost práce s PC 
  • pečlivost a preciznost, samostatnost, spolehlivost, důslednost, diskrétnost, zodpovědnost, schopnost týmové spolupráce 
  • příjemné vystupování

Mzdové podmínky od 20 000 Kč měsíčně

Předpokládaný termín nástupu dle dohody

Způsob podání přihlášky: Profesní životopis zaslat e-mailem na adresu: reditel@aliaves.cz

 

 

 

Výběrové řízení na pracovní pozici „ředitel/ředitelka společnosti Aliaves s.r.o.“

Náplň pracovní pozice

  • zodpovědnost za plnění ekonomických cílů společnosti 
  • zajišťování obchodní a marketingové strategie společnosti a její naplňování 
  • monitoring a analýzu trhu 
  • provoz, účetnictví, obchod a personalistiku 
  • efektivní řízení, organizace a kontrolování pracovních týmů 
  • reprezentaci společnosti a portfolia služeb při vytváření obchodních vztahů, jednání s cílovými zákazníky, obchodními partnery a dalšími subjekty 
  • reporting vedení společnosti

Místo výkonu práce: Aliaves s.r.o., Vyšehradská 320/49, Praha 2

Nabídka zaměstnavatele

  • práce v české zavedené, perspektivní společnosti poskytující služby v oblasti vzdělávání, personální strategie a managementu jak pro veřejnou správu, tak i pro komerční sféru 
  • různorodost práce s možností seberealizace 
  • přímý vliv na výkon a řízení společnosti 
  • motivující finanční ohodnocení s podílem na hospodářském výsledku společnosti 
  • příležitost pro další profesní růst a vzdělávání

Požadavky zaměstnavatele

  • vysokoškolské vzdělání nebo středoškolské vzdělání v případě mimořádných předpokladů a relevantní praxe  zkušenosti s řízením obchodní společnosti v oblasti služeb alespoň 3 roky 
  • osobnostní vyzrálost, schopnost budovat, stabilizovat a motivovat tým podřízených 
  • velmi dobré komunikační, organizační a řídící schopnosti 
  • čestnost, vysoké pracovní nasazení, loajalita 
  • řidičský průkaz skupiny B
  • výhodou zkušenosti s realizací vzdělávání 
  • právní, ekonomický, IT a všeobecný přehled 
  • znalosti a zkušenosti z oblasti reklamy a marketingu

Předpokládaný termín nástupu 01.12.2017, popř. dle dohody

Termín pro podání přihlášky 07.11.2017 (včetně)

Způsob podání přihlášky: Obálku s profesním životopisem označenou „Výběrové řízení - ředitel/ředitelka společnosti Aliaves s.r.o. - neotevírat“ zaslat na adresu Aliaves s.r.o., Vyšehradská 320/49, 128 00 Praha 2. Po ukončeném výběrovém řízení budou životopisy, případně další písemnosti související s přihláškou protokolárně skartovány.